pátek 1. června 2012

Let's go

Ahoj, právě čtete můj první příspěvek. Rozhodla jsem se založit blog s touto doménou z toho důvodu, že se mi zdají kvalitnější. Doufám, že mi vydrží pevná vůle pro psaní zajímavých příspěvků. Nejvíce se zajímám o módu a kosmetiku, tudíž z toho vyplívá na jaká témata budou příspěvky zaměřeny.
A na zakončení příspěvku přikládám mou fotku, abyste měly představu jak vypadám.


Kolik byste mi typly let?
Až se nám uzavřou známky budu mít více času, mějte prosím trpělivost. 

12 komentářů:

  1. vítej v blogovém světě :) určitě z tebe bude slavná blogerka, už podle stylu psaní a krásného desingu se na to úplně hodíš :)) tipla bych ti tak 16-17 :)



    PS: Zvu tě k sobě na giveaway o laky na nehty, parfém a náušničky :)
    http://storyofmylife-veronica.blogspot.cz/2012/06/thank-you-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tak vítej na novém blogu :)

    Řekla bych tak... 14 ? :)

    OdpovědětVymazat
  3. typovala by som 13-14 :D

    tiež som si založila prednedávnom nový blog :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, vítám tě v blogovém světě! :) Typla bych ti tak 14 let a máš moc pěkný design. Taky jsem hrdá, že jsem tvým prvním followerem. :) Kdybys potřebovala s něčím poradit nebo snad něčemu nerozuměla(ohledně blogových zkratek například, kterým jsem na začátku nerozuměla vůbec) obrať se na mě. Pokud budu vědět, poradím ti. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, vitaj medzi nami blogerkami(dievčatami :D), určite ti prajem vela trpezlivosti, štastia a chuti k blogovaniu :) Začiatky niesu lahké, ale postupom času to pojde čoraz lepšie, verím tomu :) Tiež sa zaujimám o kozmetiku takže sa teším na tvoje články :) A tipovala by som ti 13 rokov ? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vítám tě :) No tak podle mne ti bude okolo třinácti let ;)



    Zvu tě na bohatou giveaway :')
    www.dreamaboutvendy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Vítej na blogu :) Přeji ti též hodně štěstí v blogování a ať tě to neomrzí ;) Typla bych ti tak 13 let. Co kdybychom si navzájem followly své blogy ? :D Jdu se stát tvým followrem, tak udělej ty to samé, akorát na mém blogu :D

    http://keepastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Začala jarní soutěž o ceny - 1.kolo, které bude zatím formou ankety.
    ___________________________________
    Všechny potřebné informace nalezneš v článku:
    http://barbara-brunette.blog.cz/1206/jarni-soutez-o-ceny-1-kolo

    OdpovědětVymazat
  9. Vítej na blogu, doufám že tě to bude bavit :)

    OdpovědětVymazat